قوانین و مقررات فروشگاه سیمرغ الکترونیک

ضمن ابراز خرسندی از اینکه این فروشگاه را برای خرید خود انتخاب کردید، قوانین کلی موجود در این پلتفرم را به استحضار برسانیم:

ثبت اطلاعات مشتریان

کاربر سایت در جهت ارایه خدمات بهترسایت موظف است در هنگام ثبت نام در سایت ، نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن تماس (تلفن همراه و تلفن ثابت با پیش شماره شهرستان) و آدرس و کد پستی کامل خود را با کیبورد فارسی به‌دقت وارد کند. همچنین ایمیل و شماره تماس ثبت‌شده می‌بایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزوم با مشتری تماس گرفت. در غیر این صورت و وارد کردن اطلاعات نادرست به موجب آن تاخیر یا عدم ارسال محصولات خریداری شده تمامی مسئولیت برعهده کاربر (خریدار) بوده و فروشگاه  هیچ مسئولیتی در این قبال ندارد.کاربر با ورود و ثبت نام به پشتیبانان سایت این امکان را میدهد تا در صورت نیاز برای هماهنگی و اراِیه خدمات بهتر با ایشان اراتباط تلفنی برقرار کنند.

قیمت ها و موجودی کالا ها
  1. با توجه به نوسانات قیمتی موجود در بازار پشتیبانان فنی در جهت جلوگیر از زیان دیدن مشتریان گرامی همواره در تلاش است تا با ارائه بروزترین قیمت ها نیاز کاربران و مشتریان عزیز را مرتفع سازد، در جهت پیش برد این امر تمامی موجودی ها و همینطور قیمت های محصولات مندرج در سایت بروز بوده و از مشتریان گرامی خواهشمند است تا در رابطه این موضوع با پشتیبانان این امر تماس حاصل نفرمایید.
  2. لازم به ذکر است برای سفارش عمده پیش از خرید با تیم فنی تماس حاصل فرمایید.
  3. در صورتی که موجودی کالایی در سیمرغ الکترونیک به اتمام برسد و فروشگاه امکان تهیه کالا یا ارسال کالای جایگزین (با موافقت مشتری) را نداشته باشد،  مبلغ پرداخت شده به حساب مشتری برگشت داده می شود.
  4. امکان لغو سفارشاتی که به واسطه آن، محصولی تولید یا خریداری شده است، وجود ندارد. اگر مبلغی پیش از سفارش، بابت بیعانه دریافت گردد، مشتری موظف است مابقی مبلغ را نیز در صورت تهیه سفارش پرداخت نماید. در غیر این صورت سیمرغ الکترونیک می‌تواند نسبت به مطالبه مابه تفاوت ادعا نماید.
  5. در برخی موارد قابلیت تهیه مجدد محصولات سفارشی وجود ندارد. لذا شرکت تضمین نمی‌‌کند که در آینده بتواند آن کالا را تهیه نماید.
قوانین مربوط به ارسال‌ کالا

1. در فروشگاه سیمرغ الکترونیک روش‌های ارسال متنوعی فراهم شده و زمان حدودی دریافت کالا نیز ذکر شده است. مشتریان بایستی به این نکته توجه نمایند که زمان ذکر شده از سوی شرکت‌های حمل‌ونقل اعلام شده است. لذا تاخیر در تحویل سفارش متوجه این شرکت‌ها می باشد و خارج از حیطه مسئولیت سیمرغ الکترونیک است. البته فروشگاه این موارد را تا حد ممکن پیگیری خواهد کرد.

  1. روش ارسال با پیک تنها برای مشتریان ساکن رشت و برخی از شهرهای اطراف، امکان‌پذیر است. اگر برای دریافت بسته شرایط خاصی مدنظر دارید، بایستی این شرایط را در توضیحات سفارش خود ذکر کنید.
  2. زمان ارسال کالا برای مناطق دور نسبت به زمان ارسال برای مرکز شهر و به خصوص شهرهای اطراف ممکن است تغییر کند که دراین صورت مسئول فروش همانطور که اشاره شد، جهت هماهنگی با شما تماس می‌گیرد.
  1. بهتر است مشتریان سفارشات ضروری خود را در ابتدای ساعت کاری و صبح هر روز ثبت و پرداخت نمایند تا در اسرع وقت سفارشات آن ها آماده شود. درصورتی که سفارش شما تا زمان جمع ‌آوری بسته ها آماده نشود، ارسال آن به روز کاری بعد موکول خواهد شد.
  2. با توجه به اینکه تمام مرسولات بیمه می‌شوند، تمام مسئولیت‌ها و آسیب‌های احتمالی در حین حمل بر عهده طرف قرارداد حمل کالا بوده و هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی، در حد توان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.
قوانین لغو کردن سفارش

1. ویرایش سفارشات توسط کاربران امکان پذیر نیست. این کار تنها توسط مسئولین فروش ممکن خواهد بود. لذا به منظور تغییر در سفارش یا لغو آن، مشتریان می بایست با واحد فروش تماس بگیرند.

  1. برای تهیه کالاهای سفارشی، کل مبلغ فاکتور از خریدار دریافت می‌گردد . با این وجود با توجه به نوسانات قیمت دلار و…، ممکن است پس از تهیه و ارسال کالا برای مشتریان، درصدی به مبلغ فاکتور اضافه شود و از آن ها دریافت گردد. امکان لغو این گونه سفارشات وجود ندارد و درصورتی که فروشگاه با لغو آن موافقت نماید، مبلغ بیعانه مرجوع نخواهد شد . اما درصورتی که خسارت وارد شده به فروشگاه، بیش از مبلغ بیعانه باشد، با جبران کامل خسارات از سوی مشتری و موافقت فروشگاه، امکان لغو سفارش امکان‌پذیر خواهد شد.